بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

خدا کجاست بگو؟

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ب.ظ

دوباره پای دلم در عقوبتی گیر است

 و با تمام کلاغان شهر درگیر است

 چقدر در خودم این روزها قدم زده ام

 نمیرسم به چرایی آن چه تقدیر است

 اگر چه از کفم این روزها دلم نرفت اما

 تمام ترس من از انتهای تفسیر است

 کدام دست بلا می برد تو را  که گم کُنَدَت

 و این فرو شدنت از کدام تقصیر است؟

 خدا نبود؟ خدا نیست؟ خدا کجاست بگو؟

 بگو رها کُنَدَت از هر آنچه زنجیر است

 خدا نخواست.! تو خواستی که تا ابد بروی

 و روبروی تو شامی عجیب دلگیر است

 و لحظه لحظه از این خانواده دور شدی

 عزا برای تو امروز..اندکی دیر است.

نظرات (۶)

  • شازده کوچولو
  • الان اگر بگویم شاعرش خودم هستم ریا می شود؟
    خاطراتی را زنده کرد

    خیلی وب خوبی دارین لینکتون کردم

    آقای ما مکه نرفته هااا که حاجی بشه:))....فعلا که دردل ودرسر هوای کربلاداریم به عنوان آغازگرزندگیمون...اگرارباب بطلبه ولایق بدونه والبته خرج سفر جوربشه انشالله.

     

    ممنون بابت تبریک وشعر...من وقتی گوش میکنم حس شرمندگی دارم از مهدی فاطمه..

     

     

    به بانو خیلی خیلی خیلی سلام منو برسونید.

     

    رفتین حرم التماس دعا

    یاراحم العبرات

     

     

    سلام..

    نوای "چشم امید"ازعلی فانی روگوش کردین؟خیلی قشنگه.یه حس وحالی داره.

     

    راستی روز بانوتون مبارک...

     

     

    به طاها به یاسین به معراج احمد
    به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی
    به وحی الهی به قرآن جاری
    به تورات موسی و انجیل عیسی
    بسی پادشاهی کنم در گدایی
    چو باشم گدای گدایان زهرا
    چه شب ها که زهرا دعا کرده تا ما
    همه شیعه گردیم و بی تاب مولا
    غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما
    مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا
    که دنیا به خسران عقبا نیرزد
    به دوری ز اولاد زهرا نیرزد.
    و این زندگانی فانی جوانی
    خوشی های امروز و اینجا
    به افسوس بسیار فردا نیرزد...

    ............................

     

     

    التماس دعا

     

    پاسخ:
    بسم الله؛
    سلام...
    عرض تبریک به مناسبت روز زن خدمت شما.... و ممنون از تبریک شما...
    پس فکر کنم اگه این شعر رو با صدای حاج محمود بشنوین یقینا بیشتر بهتون میچسبه.... 
    http://rajanews.com/Detail.asp?id=130982 این لینک رو ببینین...

    http://dl.aviny.com/voice/madiheh/hazrat_mahdi/90/karimi-milad-emam-zaman-90-02.mp3


    تصویری این مراسم رو من دارم...یه چیز عجیبیه اصلا!

    به حاج آقا سلام گرم ما رو ابلاغ بفرمایین و عرض تبریک مجدد

    یاراحم العبرات

     

    بارالها روزمحشربرجبین ماهمه/نقش کن:هذامحب الفاطمه

     

     

    شعرازکی بود؟خیلی قشنگ بود

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    بسم الله؛
    نمیدونم...ماه ها قبل این شعر رو رفیقی-شازده کوچولو- توی کامنت های وبلاگم برام نوشته بود....حس و هوای اون شعر رو داشتم...اینجا آوردمش...سرچ کردم شاعرش رو پیدا نکردم الان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی