بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

خواب

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مثلا خواب می بینم تویی و من ...توی پارک با هم راه می رویم. خیلی همه جا آرام است.زیر پایمان زمین، قدر چیزی که رویش راه می رویم،سفت نیست.

تو داری روبرو را نگاه می کنی و خنده ات هیچ جا نمی رود. همه اش با ما همراه است. من دارم تند و تند برایت تعریف میکنم...مثل همیشه...چه خبر است، من چه کار کرده ام، دسته گل هایم را بخصوص...اصلا خجالت نمی کشم.

گاهی می ایستی،رویت را می کنی به من، خنده عمیق تری می کنی...شانس با من باشد دندانهایت را می بینم که خیلی قشنگ است و صورت ات را بی نظیر تر می کند...

باز راه می افتی ...البته شب هایی هم هست که بالش از اشک سیر می شود ...شبِ روزهایی که کلاغ ها خیلی قارقار کرده اند.

توی پارک نشسته ای روی یک نیمکت..سرم روی پای توست...نشسته ام پایین پایت.

تو هم آن دستان زیبایت را گذاشته ای روی سرم...به هیچ کس هم ربط ندارد به تو چه می گویم و تو چقدر کلمه های قشنگ می گویی...

 

پی نوشت:

  • اینم از آرشیو بود و به درخواست یه دوست عزیز...دیشب یه آهنگ از احسان خواجه امیری گوش میدادم که یه جوری شعرش میخورد به این نوشته...میگفت" چه خوبه با تو شب گردی...تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم می ره"...حس خیلی خوبی داشتم...

نظرات (۶)

  • توسط:مریم
  • سلام.آره خییییییییییییییلی خوشگل شده.مبارکهاما هنوز آپ نکردین
  • توسط:مریم
  • چقد خوبه که تو هستیچقد خوبه تو رو دارمچقد خوبه که از چشمات , می تونم شعر بردارمتو که دلواپسم میشیهمه دلواپسیم می رهشاید این واسه تو زودیا شاید واسه من دیر.............چقد خوبه با تو شب گردی ...
  • توسط:مریم
  • سلام.مرسی استاد خوبمامیدوارم همیشه حسای قشنگ داشته باشین.راستی فک کنم دیگه "خواب" رو حفظ شدم. آخه اینقد دوسش دارم, همیشه می خونمش.
  • توسط:من او
  • ...کاش میشددربعضی ازخوابهاجاماند...این آرزوبرای منه خوابگردبه شدت شیرین است..
  • توسط:سعید ذ کایی
  • سلام ! وبلاگت خیلی توپه ! حال کردم ! اگه اومدی حتما به سایت رسمی فروغ فرخزاد هم سر بزن ضرر نمی کنی ! شعرهایی دارم که شاید خوشت بیاد . بالاخره شعرهای فروغ فرخزاده دیگه ! کم کسی نیست !راستی ! می خوای تبادل لینک کنیم ؟ اگه دوست داری منو با عنوان سایت رسمی فروغ فرخزاد لینک کن و بعد بیا توی بخش نظرات سایت من و بهم بگو تا دقیقا با چه عنوانی لینکت کنم ! دیگه خیلی بخواد طول بکشه یه روز بعد لینک می شی و حداقل هم بعد از یک یا دو ساعت بعد لینکت می کنم ! یادت نره ها !درضمن ! وقتی اومدی توی اون 4تا نظرسنجی آخر سایت سمت چپ هم شرکت کن و رای خودتو بده !سایت رسمی فروغ فرخزاد : WWW.Furughfarokhzad.TKمدیر سایت : سعید ذ کا یی .یاهو آی دی من برای سوالات و پشتیبانی آنلاین : Saeed_Yas71منتظرت می مونم ! راستی اگه اومدی یه نظری هم بده درباره سایت یا فروغ فرخزاد . ممنون .آری آغاز دوست داشتن است !گرچه پایان راه ناپیداست !من به پایان دگر نیاندیشم !که همین دوست داشتن زیباست ! ( فروغ فرخزاد )
  • توسط:Acinaces
  • Webloge Jalebi Dari , Tabrik Migam

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی