بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

نیاز به آرامش و خواب

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ق.ظ
بسم الله؛
این روزا خیلی درگیرم و سرم شلوغه...واقعا نیاز دارم به آرامش و اینکه چند روزی گوشیم خاموش باشه و دسترسی نه به لپ تاپ داشته باشم و نه اینترنت....فقط میخوام خودم باشم و بانو...به دور از هیچ دغدغه ای... کاش این اتفاق بیوفته
دلم یک خواب حسابی و بدون دغدغه میخواد...نه از جنس خواب های این چند ماهه گذشته ام که عادت کردم صبح ها وقتی بیدار میشم چک کنم چند تا اس ام اس و زنگ خورده گوشیم...بگذریم از اینکه صبح ها از 7صبح می شینم پای سیستم تا 2نصفه شب!

نظرات (۴)

یاراحم العبرات

 

 

آخی..به سلامتی ایشالله.الهی هرکجاکه خیره ودلتون میخواد مقرفرماندهیتون باشه.

 

اگرراه دورافتادین فکرکنیدرفتین جبهه...اینجوری تحملش لذت بخش ترمیشه..البته دردرجه اول ایشالله بازم درجوارامام رضاباشین که بهتون سخت نگذره.

 

سلام ممنون از حضورتون

یاراحم العبرات

 

 

این کلمه"اجبارا"نگرانم کرد...چرا؟

خیرایشالله

پاسخ:
یه چند ماهی از سربازیم مونده. اول دی ماه اعزاممه...ظاهرا یه دوسه هفته ای آموزشی مجدد باید برم بعدش دوباره تقسیم میشم. دعا کنین با توجه به وضعیت متاهلی بیوفتم مشهد

یاراحم العبرات

 

 

سلام

خداقوت..خسته نباشید.

گوشیتونم که خاموش کنید وکسی هم باهاتون کاری نداشته باشه خودتون ازسرعادت گوشیتون وروشن میکنید ببینید چه خبره چون من خودم اینجوریم دل آدم طاقت نمیاره.گفتم شاید گاهی فقط ازسرعادت وهمون روزمرگی که که گه گدار بهش برمیخوریم.

 

التماس دعا

 

پاسخ:
این جریانات تا اول دی ماه فوق ادامه پیدا میکنه. از دیماه حداقل یه 2هفته دور میشم اجبارا از همه چیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی