بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

پیرامون هتک حرمت امام هادی علیه اسلام

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بسم الله؛

همیشه به بانو میگفتم بین ائمه اطهار علیهم السلام امام هادی علیه السلام از بقیه مظلوم تر است بین شیعیان... و همواره کمتر از دیگر ائمه راجع به ایشان صحبت می شود در حالی که ایشان نقش بسیار مهمی در تاریخ شیعه و زنده نگهداشتن آن ایفا کرده و اثر ماندگاری همچون زیارت جامعه کبیره نیز از ایشان به یادگار مانده است...

چندی قبل در فیس بوک و گوگل پلاس حملات سازماندهی شده ای را علیه ایشان مشاهده کردم که قلب انسان از به یادآوردن آن به درد می آید و همچون دوستان دیگر پیگیر بسته شدن آن صفحات آن شبکه های اجتماعی بودیم...آن زمان جسته و گریخته حرکات خوبی از طرف جامعه رسانه ای حزب الله در خصوص این امام همام انجام شد اما کافی نبودن آن و همه گیر نشدن آن سبب شد که ماجراهای اخیر پیرامون حرمت شکنی ایشان توسط خواننده ای -شاهین نجفی- و مرتد اعلام کردن این خواننده توسط مراجع تقلید پیش آید.

آنچه که بیش از پیش در حال نشان دادن خود در این ماجراست سازماندهی شدن این حرمت شکنی هاست که نشان میدهد دشمن در حال برنامه ریزی مفصلی برای از بین بردن مقدسات ما می باشد. ماجرای قرآن سوزی کشیش آمریکایی ، قرآن سوزی توسط نظامیان آمریکایی در افغانستان،هتک حرمت سازمان یافته علیه امام هادی(ع) و بسیاری از اتفاقاتی از این دست نشان دهنده ی این حرکت سازمان یافته است که متاسفانه به دلیل سکوت مسلمانان روز به روز بیشتر می شود...همچنان معتقدم اگر حکم حضرت امام(ره) در خصوص سلمان رشدی اجرا می شد شاید این اتفاقات دیگر به این شکل رخ نمی داد اما بر زمین ماندن حکم امام ،اجازه ی گستاخی بیشتر را به دشمنان مسلمانان برای هتک حرمت بیشتر داده است.

به اعتقاد من با توجه به قدرت بالای اطلاعاتی ایران ابتدا باید چند حرکت اساسی همچون ترور سلمان رشدی و شاهین نجفی پیگیری و اقدام شود که البته باید نهادهایی مانند سپاه و وزارت اطلاعت راسا این مسئولیت را به عهده بگیرند.

جامعه ی رسانه ای حزب الله هم علاوه بر برنامه ریزی مفصل برای اشاعه فرهنگ دینی و ترویج و اشاعه مقدسات باید به تابوهای عقیده ی دشمن هجوم ببرد.فراموش نکنیم اگر ما یک قدم به عقب برویم دشمن ده قدم به جلو گام برمی دارد.همچون یک جنگ واقعی نیز باید به دشمن هجوم برد تا آنرا به عقب راند.

متاسفانه رسانه های داخلی و صدا و سیما نیز در یک حالت سکوت به سر می برند و امیدی به انجام حرکتی توسط آنان نیست...

دیدن این کلیپ را که حاوی نکاتی اخلاقی و اجتماعی پیرامون مسائل اخیر است به همه توصیه می کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی