بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

احوالات روزانه

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ
بسم الله؛

معمولا در روزهای مختلف حال و هوای مختلفی دارم ... این روزا تو فاز(!) این ابیاتم!

هر که عاشق پیشه بی خویش تر

هر دلی بی خویش تر درویش تر

در دل من باغ ها از لاله ها

همچو نی در بند بندش ناله ها

با خیال لاله ها صحرا نورد

دشت را پوید ولی با پای درد

-----

گوی سبقت می برند این خاکیان

در عروج خویش از افلاکیان

عشق اینجا اوج پیدا می کند

قطره اینجا کار دریا می کند

رخصتی تا ترک این هستی کنیم

بشکنیم این شیشه تا مستی کنیم


پی نوشت :

*  اللهم ارحم من لایرحمه العباد و اقبل من لایقبله البلاد

*  خدایا رحم کن بر آنکه بندگانت بر او رحم نمی‌آورند و بپذیر آن را که هیچ سرزمینی نمی‌پذیردش!

*  با این نوا بشنوید ابیات بالا را.

* یک مقاله نوشتم در خصوص شبکه های اجتماعی در یک مجله ویژه مدیران آستان قدس رضوی... البته با اسم مستعار صدرا رئیسی! دیروز چاپ شد.


نظرات (۴)

  • توسط:بیوتن
  • هر دلی بی خویش تر درویش تر بهتر گوش بدین استادخودمم فکر میکنم همین بود....توی سایتها اونجوری نوشته بودن...اصلاح میکنم الان
  • توسط:حسرتMR
  • خرمشهر را خدا آزاد کرد !آزادی ای از جنسِ .....به روزم.یا حق!
  • توسط:حب الوطن
  • در دل من باغ ها از لاله ها نه رضا جان در دل من داغ ها از لاله هابهنام شمایی؟خود شعر رو توی اینترنت اینجوری دیدم چند تا سایت و وبلاگ که نوشته بودن... توی خود فایل صوتیش زیاد واضح نیست...مجددا چک کردم یک سایت نسبتا معتبر که اشعار کویتی پور رو آورده بود نوشته باغ ها...شاید اینجوری بشه تفسیر کرد باغ هایی از لاله!بهرحال ممنون بابت توجه ای که کردی دوست من
  • توسط:زهرا خانوم
  • ممنونم از حضورتون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی