بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بازگشت بیوتنی

چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۴۸ ق.ظ
بسم الله؛

دیگر به فکر و مشورت و استخاره نیست
باید که جان دهیم جز این راه چاره نیست
معشوق جز به کشتنم اهلی نمی‌شود
من خوش به این‌که او دلش از سنگ خاره نیست
روی مزار ما بنویسید: «هیچ‌کس»
این آسمان، معطّل ماه و ستاره نیست
خرده مگیر اگر که زبانم صریح بود
این‌ شعر جای آمدن استعاره نیست
تکلیف، مثل روز برایم مشخص است
دیگر به فکر و مشورت و استخاره نیست


پی نوشت:


مشغله هام واقعا زیاده...واقعا عذرخواهم از همه ی رفقا.

اینجا هم دیگه قول مردونه میدم مرتب به روز بشه.

-شعر از احسان محمودپور

نظرات (۵)

سلامقسمت بسم الله رو مطمئنم یجایی خوندم ولی هرچی به مخم فشار میارم یادم نمیاد کجا !بسم الله....بخش بسم الله بخشی از کتاب کویر دکتر شریعتی است
  • توسط:راوی فتوحات
  • این مستند فقط برا اینه که ببینی هنوز بازمانده هایی هستن که همه چیزشونو برا عشق می بازن....نمی گم جانباز .... چون تو این دوره زمونه دیگه محکی برا سنجش جانبازی وجود نداره...اینجا تموم ناب ترین لحظه های شکل گرفته بین منو و اونه.....خالصه خالص...از صفر تا صده فتوحات....اینجا راوی اونه و من تنها با ابتدایی ترین احساسم سکوت کردم....تا ببینم کجای سکوتم صدایی شنیده میشه...شاید آخر سکوتم باورکردنی نباشه.... اما من .... به تموم احساسم هنوز معتقدم..
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلاممعشوق جز به کشتنم اهلی نمی شودخیلی این محمود پور قشنگ سرودالهام زیبایی بودانشا الله که همین طور باشدبه روزکردن را می گویم.این رهبرم..که گذاشتیمعنی دار استخبری شده؟
    برای دومین بار عرض میکنم: دوست دارم
    ...بیوتن ها اهل رفتن نیستن که حالا بازگشتی باشه....ما روی قولتون حساب میکنیم.حواستون باشه بدقول نشینهمه ی گرفتاریهاتون بخیروآرامش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی