بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بیایید پریدن را تمرین کنیم....

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۲۷ ب.ظ

*مدیونشان هستیم ، غرورمان را ، عزتمان را ، سربلندی مان را ، همه  را مدیونشان هستیم. مدیون کسانی که رفتند تا غرور خدایی ایران پایدار بماند و خود نیز مظهری از شان حضرت متکبر شدند. در برابر آنهایی که بزرگی خدا را مومن نیستند ، آنها عزیز زندگی کردند، عزیز دل از دنیا بریدند و عزیز تکبیرالاحرام عشق را سرخ سرودند تا به همگان تعلیم کنند عزت را و نشان دهند ایمان ماندگار بندگان حضرت عزیز را.

*مدیونشان هستیم اگر هنوز نسیم با احترام به پرچم ایران می وزد ، اگر از کوچه های شهر، صدای حرامی نمی آید. اگر در کوهساران هنوز شقایق می روید، اگر چشمه ها زلال جاری می شوند و کسی آب را گل نمی کند، به خاطر حماسه ای است که آنها خلق کردند و ما همه زیبایی ها را مدیون آنان هستیم.

*ما مدیونشان هستیم. هم مدیونشان و هم مکلف به تکریمشان ،شاید بتوان اندکی از دین را ادا کرد و دل خوش بود، اما تکلیف مثل نماز است که همواره هست و ادا کردن آن، پایان نمی پذیرد. باید هم دین خود را به آنها بپردازیم و هم به تکلیف عشق عمل کنیم.

*ما مدیونشان هستیم.مدیون همه شهدایی که ما را شد غرور و عزت در کام کردند و شراب مردانگی در جام. آنها کربلا را برای ما باز خواندند و ما هم می بایست ادامه کربلا را باز می خواندیم. این هم دین بود و هم تکلیف ، اما چه کردیم ما؟ تکلیف، پیشکش، آیا اندکی از دینمان را ادا کردیم؟ با خودمان که نمی توانیم صادق نباشیم. چه کردیم با خود، با شهدا، با شهادت؟ با عزت و حرمتی که آنها جانشان را پایش گذاشتند ، چه کردیم ؟ از آنچه آنها برایمان گذاشتند چیزی مانده است؟ آیا؟

*ما مدیونشان هستیم. مدیون همه شان... چشم بشوییم از گذشته و در ادامه راهی که آنها نشانمان دادند ، جور دیگری ببینیم . یک جور خوب... آنقدر خوب که بتوانیم زیبایی های باز آمدنشان را شاهد باشیم. بتوانیم از آن همه زیبایی، جامی برگیریم.

*ما مدیونشان هستیم .حال دارند می آیند، در قالب یک کاروان نور ، به استقبالشان برویم.قرار را عاشقان ، هشتم تیر گذاشته اند یک روز پس از سالگرد شهادت ۷۲تن کربلای ایران و در سوگ روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به استقبالشان برویم با چشمانی که قسم خورده اند جور دیگری ببینند . با قامتی که قسم خورده است جز در برابر حق ، خم نشود ، با ایمانی که می خواهد حسینی باشد به استقبالشان برویم. قرارمان هشتم تیر، محل تشییع پیکرهای شهدای آخرین کاروان شهیدان...

******************************************

الهی چنان کن که از شهدا نه دست برداریم و نه دل؛ نه بیش از این مدیون آنان باشیم و نه از روی خانواده شان خجل.

**********************************************

شهدا پرواز کردند بیایید پریدن را تمرین کنیم

 

عکس: فارس

نظرات (۳)

  • توسط:www.eminem2day.blogfa.com
  • لام واقعا کارت درسته ولی سعی کن زیاد اخبار سیاسی تند ننویسی چون اخر عاقبتش ...
    سلام.خسته نباشید.این متن واقعاً "دستخوش" داره.خیلی لذت بردم.این جور وقتها آدم حسرت اینرو می خوره که ای کاش از نزدیک باهاشون ارتباط داشت.
  • توسط:hanamasa
  • بسم رب الشهداء والصدیقینسلام، ای کاش که همه در درس پرواز جزءگروه الف کلاس باشیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی