بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

جشن نصب لینوکس در مشهد

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۰، ۰۵:۰۸ ق.ظ

گروه کاربران لینوکس مشهد، هر سال روز آزادی نرم‌افزار را برای پاس‌داشت آزاد بودن نرم‌افزارها، جشن می‌گیرند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته اما با اندکی تاخیر، جشن نصبی را به همین مناسبت برگزار می‌کند.

شرکت در جشن همچون همیشه برای تمام علاقه‌مندان به گنو/لینوکس آزاد و رایگان است و دوستان می‌توانند با به همراه داشتن کیس سیستم، و یا لپ‌تاپ خود یکی از توزیع‌های سیستم عامل گنو/لینوکس را تجربه کنند. پیشنهاد امسال گروه کاربران لینوکس مشهد سیستم‌عامل آریوس است با نرم‌افزارهای کاربردی فراوان و ظاهر منحصر به فردش توانسته است جای خوبی را در بین کاربران لینوکس و خصوصا ایرانیان پیدا کند.

میزبانی این جشن را هتل پارس مشهد به آدرس خیابان امام‌خمینی، امام‌خمینی ۲۶ (کوچه کنار بانک ملی مرکزی) بر عهده گرفته است و گروه کاربران لینوکس مشهد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روز جمعه ۲۲ مهر ماه پذیرای میهمانان خواهند بود.

پی نوشت: واقعا بچه ها از جان و دل مایه گذاشتن برای برگزاری این جشن...از برنامه ریزی، هماهنگی با هتل، مساله چگونگی برگزاری جشن تا تهیه هدایای تبلیغاتی، سی دی رایگان، طراحی و چاپ پوستر و انتشار اون در دانشگاه های مشهد و همینطور تهیه مونیتور،موس و کیبورد و اسپیکر برای نصب لینوکس آریوس برای کامپیوترهای مهمانان مراسم... امیدوارم جشن خوبی برگزار بشه...

*راستی اطلاعات هارد دیسک لپ تاپمو هم برگردوندم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی