بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

جوانمرد و راز زنده بودن انسان

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۲۰ ق.ظ
جماعت نزد جوانمرد آمدند و راز زنده بودن انسان را پرسیدند.

جوانمرد گفت: زنده بودن انسان به قلب نیست بلکه جریان داشتن خدا در درون آدمیست.

اگر خدا را از زندگیش پاک کند مرده است و چه بسیار کسانیکه سالها زیسته اند اما در  واقع مرده ای بودند متحرک.

و بودند کسانیکه سالهاست مرده اند ولی گویی زنده اند و روح زندگی در جسم مرده شان در جریان است. زیرا اینان بودند که خدا را از زندگی خود پاک نکردند نه در شادی ها و نه در غم ها. این است راز زنده بودن انسان.

نظرات (۸)

  • توسط:www.emienm2day.blogfa.com
  • سلام کارتون واقعا برای من جالبه من از شما تشکر می کنم به وبلاگ من هم سری بزن
  • توسط:دل شکسته
  • ******************************* * هر کودک هروز با این پیام بدنیا می آید * * خداوند هنوز از انسان نومید نیست * * این است راز زنده بودن انسان * *******************************
  • توسط:دل شکسته
  • ******************************* * هر کودک هروز با این پیام بدنیا می آید * * خداوند هنوز از انسان نومید نیست * * این است راز زنده بودن انسان * *******************************
    سلامامیدوارم این راز روزی برای همه انسانها فاش شود تا همه جاودان شویم.یا علی
    سلامشناختی ؟دیدم خیلی آف گذاشتی منم امدم سر بزنمتو هم سر بزنمن که از سیاست جیزی حالیم نیستپس نظری هم نمی تونم بدهم ! شرمندهبای
    مطالبتون واقعا دل انگیز و ارامش بخش است. از مطالب زیباتون تشکر می کنم.
  • توسط:نرگس
  • سلامعای بودمن شما رو لینک کردم یا علی
    سلام.بسیار عالی بود.دستت درد نکنه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی