بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

حلقه ی فکری کافه جوانی

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۵۵ ق.ظ

بسم الله؛

بعد از چند روزی که کافه جوانی به دلیل مشکلاتی در دسترس نبود دیروز مشکلاتش حل شد. و به لطف دوست خوبم ارمیا از نظر فضا و هاست امکانات خوبی در اختیارم قرار گرفت.

در حال طراحی یک قالب مناسب برای کافه جوانی هستم و همین روزها رسما بخش هایی از آن را افتتاح می کنم. از دوستانی که نظرات خود را اعلام نمودند و یا اعلام همکاری کردند صمیمانه سپاسگزارم... قصد دارم یک حلقه ی مطالعاتی فکری فرهنگی برای مدیریت کافه جوانی راه اندازی نمایم. دوستان علاقه مند که افتخار همکاری میدهند میتوانند در صفحه ی اصلی کافه جوانی و یا در بخش نظرات وبلاگ-پیام خصوصی- مشخصات خود بهمراه آدرس ایمیل را اعلام نمایند تا به رسم قدردانی یک سیستم وبلاگ نویسی وردپرس اختصاصی بهمراه ساب دامین بر روی دامین کافه جوانی به عنوان یکی از اعضای حلقه ی کافه جوانی به آنها تقدیم شود.

فعلا یک بخش وبلاگی برای کافه جوانی ایجاد کرده ام به نشانی

http://blog.cafejavani.ir که علاوه بر اینجا مسائل مربوط به کافه جوانی را درآنجا نیز می نویسم تا احتمالا در آینده از اینجا مهاجرت کنم.

  • پی نوشت:
  • اردیبهشت امسال ششمین سالگرد وب نوشت بود و وارد هفتمین سال خود شد این وبلاگ.

نظرات (۴)

  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامفکر خوبی است.قبولتان داریمبدون توضیح.
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامما هستیمبه رفقا هم گفتم...عمر پر برکت آرزوست
    منم از دوست خوبتون _ارمیا_ تشکر می کنم.یه درخواست؛لطف کن و تو عالم بیوتنی،چهارتا مطلب تاپ بزار،روحمون شاد شه
    sسلام مبارکه رفیق منتبریک میگم شش سالگیتوماشالله بزرگ شدی و سال دیگه باید بری دبستانآفرینما در خدمتیم تو حد بضاعتمون یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی