بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

خانه تکانی

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۳۱ ق.ظ

بسم الله...

چندوقتیه قصد کرده بودم یه تکونی بدم و یه قالب جدید رو بذارم...هنوز هم قالب قبلی رو خیلی دوست دارم و معتقدم بهترین قالبم توی این 5سال گذشته بوده...اما تصمیم به تغییراتی گرفتم که امیدوارم تاثیرات خوبی بذاره و مفید باشه...البته قالب جدید هنوز نهایی نشده و فعلا نسخه ی آزمایشی اون رو گذاشتم بدون بنر و لوگو و همچنین سرتیتر بخش های مختلف... صمد نوروزیان عزیز لطف کرده و قراره بنر جدید رو اون طراحی کنه...انشالله تا قبل از عید فطر نهایی میکنم قالب جدید وبلاگ رو...

التماس دعای شدید دارم از همه گی...دعا برای خلاصی از روزمرگی ها...

شازده پیشنهادی داری برای خلاصی از روزمرگی ها؟

نظرات (۳)

سلام. مبارک قالب جدید باشه. منتظر بنر نو هم هستیم
  • توسط:آرون شید
  • سلام... قالب نو مبارک! هرچند به اون عادت کرده بودیم ولی این چون روشن تره بهتره!امیدوارم همه ی دشمنای واقعی اسلام از بین برن!آپم!
  • توسط:سعیده السادات موسویان
  • سلام.بی نهایت ممنون بابت تبریکتون!قالبتون قشنگه!بی صبرانه منتظر نهایی شدنش و همچنین بنر وب نوشت هستم!امشب التماس دعای مخصوص

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی