بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

خطاب به مدعیان حقوق بشر

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۲۱ ق.ظ

با نهایت درد می نویسم

چقدر خنده دار است هر شب میخوانم " اللهم اشبع کل جائع " یعنی خدایا سیر کن هر چه گرسنه هست در این دنیا و ... خب خدایا سیر کن دیگر از من دعا از تو هم اجابت

چقدر خنده دار است هر وقت گرسنه ای میبینم کنارش مینشینم و برایش و با او گریه میکنم ولی از غذایم به او نمیدهم

چقدر خنده دار است من مسلمانم در کنار گوش من مسلمانی دارد از گرسنگی میمرد و فریاد " یا لل مسلمین " او بلند است ولی نمیشنوم *

چقدر خنده دار است

چقدر خنده دار است من مسلمانم ولی برای مسلمانی ام مرز گذاشته ام و می گویم این مسلمان آری آن مسلمان نه

چقدر خنده دار است هر شب نصف شب بیدار می شوم ایمیلم را چک میکنم و از دیدن کشته شدن فلان حیوان در فلان کشور متاسف و متاثر میشوم و به در خواست فرستنده آن را برای لیستم " سند تو آل میکنم " ولی برای کشته شدن انسان های مسلمان  بخاطر گرسنگی کسی برای من ایمیلی نمیفرستد من هم کاری ندارم

چقدر خنده دار است هر چه مدعیان حقوق بشر ببینند من هم میبینم بی بی سی ببیند من هم میبینم ،‌دشمنم ببیند من هم میبینم ، صهیونیست ها ببینند من هم میبینم ،‌رسانه های خارجی ببینند من هم میبینم و فریاد میزنم اما اگر رهبرم ببیند و فریاد بزند ؟؟؟؟ ....

چقدر خنده دار است من ایرانی ام ...

چقدر خنده دار است که من محرّم برای امامم سینه میزنم و " یا لیتنا کنا معک " را فریاد میزنم ولی از زندگی او هیچ نمیدانم

چقدر خنده دار است من ماه مبارک رمضان افطاری میدهم و بر سفره کسانی را دعوت میکنم که امعا و احشا شکمش از وزن یک نفر در سومالی بیشتر است " خدا قبول کند "

من ایرانی ام

من ایرانی ام

من پیرو امام کریمی هستم که چند روز دیگر به تولدشان است چقدر برایم گنگ و نامفهوم است وقتی میشنوم ایشان سه بار زندگیشان را به فقرا بخشیده اند ...

چقدر خنده دار است  من مسلمانم ، من علوی ام* حتما پی نوشت ها را بخوانید

من مسلمانم ، من علوی ام*

من مسلمانم ، من علوی ام*

پی نوشت های کاملا مربوط :

* پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
« ومن سمع رجلاً ینادی: یا لًلمسلمین فلًم یجبه فلیس بمسلم»
هرکس صدای کمک خواهی مردی را بشنود که فریاد می زند، مسلمانان به دادم برسید جوابش ندهد و به او کمک نکند، مسلمان نیست.
در ارتباط با مواسات و احساس همدردی و رفع مشکلات یکدیگر فرمودند:
 «مًثل المؤمنین فی توادّهم و تراحمهم وتعاطفهم مثل الجسد إذا اشتکى منه عضو تداعى له سائر الجسد بالسّهر والحمّى»؛
 مثل مومنان در پیوند و دوستی و محبت و رحمت به هم [واهمیت دادن به سرنوشت یکدیگر] مثل یک پیکر زنده است که اگر عضوی از آن به درد آید، سایر اجزای پیکر با آن اظهار همدردی می­کنند.

*معلّی‌ بن‌ خنیس‌ می‌گوید:
دیدم‌ که‌ امام‌ صادق‌(ع‌لیه السلام )با کیسه‌ای‌ بردوش‌ به‌ جائی‌ می‌رود.اجازه‌ گرفتم‌که‌ ایشان‌ را همراهی‌ کنم‌.با حضرت‌ به‌ محله‌ فقراء رفتیم‌ وامام‌ بربالای‌سرآنان‌ که‌ همگی‌ درخواب‌ بودند،مقداری‌ غذا می‌گذاشت‌.من‌ پرسیدم‌که‌ اینها شیعه‌ هستند؟امام‌ فرمود:اگر شیعه‌ بودند که‌ ما هرچه‌ داشتیم‌حتی‌ نمکمان‌ را با آنهانصف‌ می‌نمودیم‌

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران زودتر از رسانه ها این موضوع را متوجه میشود و مبلغی را برای مردم سومالی ارسال میکند...

هلال احمر ایران و دیگر کشورها برای کمک اعزام میشوند...

ای کاش میتوانستیم درک کنیم که با حتی با 100 تومان میتوانیم جان یک انسان را نجات دهیم

خبرها حاکی از آن است که گرسنگی در سومالی، روزانه جان 100 نفر را می گیرد و بدتر این که اکثر جان باختگان زنان و کودکان هستند.

همچنین هموطنان با ارسال یک پیامک خالی از خط ایرانسل به شماره 8115 قادر به ارسال کمک‌های نقدی خود برای مردم سومالی خواهند بود.

مردم خیرخواه کشور جهت کمک به مردم قحطی زده و نیازمند سومالی می توانند از طریق شماره حساب های 99999 و 0199999999003 جمعیت هلال احمر نزد شعبه مرکزی بانک ملی ایران قابل پرداخت در تمامی شعب سراسر کشور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همچنین شماره حساب های ارزی 702070 (دلاری) و 800300 (یورویی) بانک ملی ایران به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

منبع: دوست خوبم وبلاگ شفاعت 

نظرات (۵)

تو فقط اهل حر ف زدن بودی در تمام موارد نه عمل کردن اکنون را نمیدانمالان کمتر حرف میزنم بیشتر عمل می کنم!
فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده خدا هستند. (اللهم لبیک) مرا دعا کنید.سلام دوست عزیزشهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب (ع) را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم _ارواحنا فداه_و تمامی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنم.منتظر نظرات ارزشمندتان هستم.به امیدصبح ظهور...آجرک الله یا صاحب الزمان
  • توسط:درباره ویژه نامه جنجالی
  • آیت الله حائری شیرازی دروغ نسبت داده شده به ایشان توسط نسیم آنلاین را تکذیب نموده و مصاحبه با خاتون را تأیید کرده، تصدیقیه ای نیز بر آن افزوده اند که می توانید در وب سایت خاتون ببینید:http://www.khatoonmag.ir
  • توسط:مسافر
  • سلام عیدتون مبارک حاجی
    یه نظر حلاله...لطفا سر بزنید...اگه خوشتون اومد یا نیومد نظر بدین.وبلاگ قشنگی هم دارین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی