بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

خواب

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۵۱ ب.ظ

مثلا خواب می بینم تویی و من ...توی پارک با هم راه می رویم. خیلی همه جا آرام است.زیر پایمان زمین، قدر چیزی که رویش راه می رویم،سفت نیست.

تو داری روبرو را نگاه می کنی و خنده ات هیچ جا نمی رود. همه اش با ما همراه است. من دارم تند و تند برایت تعریف میکنم...مثل همیشه...چه خبر است، من چه کار کرده ام، دسته گل هایم را بخصوص...اصلا خجالت نمی کشم.

گاهی می ایستی،رویت را می کنی به من، خنده عمیق تری می کنی...شانس با من باشد دندانهایت را می بینم که خیلی قشنگ است و صورت ات را بی نظیر تر می کند...

باز راه می افتی ...البته شب هایی هم هست که بالش از اشک سیر می شود ...شبِ روزهایی که کلاغ ها خیلی قارقار کرده اند.

توی پارک نشسته ای روی یک نیمکت..سرم روی پای توست...نشسته ام پایین پایت.

تو هم آن دستان زیبایت را گذاشته ای روی سرم...به هیچ کس هم ربط ندارد به تو چه می گویم و تو چقدر کلمه های قشنگ می گویی...

 

پی نوشت: دلم حقیقتا شکست از ناراحتی این روزهایت...گفتم کمی بنویسم برایت

نظرات (۲)

  • توسط:شازده کوچولو
  • سلام شما خودت استادی.راستی خسی در میقات جلال آل احمد را خوانده ای؟چه حکایت شیرینی دارد.بعد از سالها ..دوباره به هم رسیدیم. "ازش خوشم میاد."..
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلام چه خوب احساس را منتقل کردی.یاد مادرم و نگاه بسیار مهربانش افتادم که همیشه کمی نگرانی تویش هست.من آن خنده های عمیق تر زلال را تنها در او دیده ام....گاهی زندگی تو را یک وری نگاه می کند.کم آورده از این همه رو دار بودنت و این که چرا کم نمی آوری..این روزها زندگی دارد مرا یک وری نگاه می کند.من هم او را .. گمانم بزنیم به تیپ و تاپ هم..اگر چه هیچ وقت با هم خوب نبوده ایم....همه این ها را گفتم که بگویم داشتن دل شکسته .. گاهی غنیمتی است برای روبرو شدن با آینه ای که تاب آه ندارد....حافظ که می خوانی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی