بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

در اتوبوس

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ
در اتوبوس نشسته ام و دختری با وضعیتی زننده و بدحجاب وارد اتوبوس می شود...پیرمرد بغل دستی ام شروع می کند به غیبت در مورد آن دختر و وضعیت ظاهریش و در مورد او صحبت کردن... پسری هم با ظاهری آنچنانی به آن دختر خیره شده بود و هر از گاهی چشم و ابرویی حواله اش می کرد و بعد هم اشاره کرد که در ایستگاه بعدی پیاده شوند... اتوبوس به ایستگاه رسید و آن دختر و پسر پیاده شدند...
و من در فکر آن بودم که گناه کدامیک بیشتر است؟
پیرمردی که پشت سر آن دختر غیبت می کرد؟ یا آن دختر که با آن وضعیت زننده بیرون آمده بود؟  یا آن پسر که آنگونه آن دختر را همراه خود کرد و یا من که سکوت کرده بودم؟  



پی نوشت: آن پسر در ایستگاه دیگری سوار اتوبوس  شده بود و آن دختر هم در ایستگاه دیگر... لطفا نگویید شاید آشنا بودند...عکسم هیچ ربطی نداره...جهت خالی نبودن عریضه بود.... عکس بهتری پیدا نکردم...کسی پیش نهادی داره واسه مساله حجاب و جلوگیری از بدحجابی؟  

نظرات (۱۱)

  • توسط:حسرت MR
  • به بهانه ورود 6 شهید گمنام به شیراز آپم.
  • توسط:داریوس
  • چقدر خندیدم، نگاه گناه آلود، حجاب زننده، جم کنین بساط این تفکر دوران باستان رو، چه خوش گفت حافظ، "من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش" به کسی چه فلان دختر چه تیپی زده، شما اگه احساس مردونگی می کنین برید مواظب خانواده تون باشید که حجابشون در خطر نیفته، چشماتونم درویش کنین تا نگاهتون به نامحرم نیفته!!! هرچند بعید می دونم همین شما ها بتونین بچه های خودتون رو درست تربیت کنین
  • توسط:شطحیات
  • اینم نظریه..منظورم کامنتی که گذاشتید..فعلا یاعلی.راستی من هر چی فک کردم نتونستم دقیق بگم گناه کی توی اتوبوس از همه بیشتره..
  • توسط:حسرت MR
  • سلامآپم.....اینبار فرق دارد!!!
    سلامخوب کسی که دیگری رو به گناه بندازه مطمئنا گناه دیگران هم گریبانگیرشه...میشد نه پیرمرد غیبت کنه.. نه پسر نگاه آلوده..اگر...پیشنهاد! گاهی فکر میکنم اگر حجاب اجباری نبود بهتر بود... کرامتش حفظ میشد. بدحجابی از بین میرفت. یا باحجاب بودن همه یا بیحجاب. نه بدحجاب.. ولی به قول استاد پناهیان جامعه فعلا شرایطشو نداره... ولی با زور و نظامیگری و این کارا مخالفم. 1000درصد اثر معکوس داره... بارها و بارها شاهدش بودم. از نزدیک.
  • توسط:سعیده السادات موسویان
  • سلام.جواب کامنت منو ندادید چرا آقای سلطانی؟؟؟؟؟؟درمورد مطلبی که نوشتید باید بگم:متاسفانه گناه رو خانواده هایی میکنن که بچه هاشون فقر عاطفی دارن!درمورد جواب دوستتون که گفتن دل شکستن و... باید بگم:گاهی لازمه آدم دلی رو بشکنه تا اون دل صیقل ژیدا کنه! البته اگر مطمئن باشی که صیقل داده میشه اجازه شکستنشو دادی. در غیر این صورت نه!
  • توسط:میلو
  • سلام دوست برای کوه مدارکی لازم نیست ببرید واسه ثبت نام کردن ، فردا هم از ساعت 5 عصر هستند تا 8:30 الی 9 شب ! آدرس: بلوار وکیل آباد - بلوار هاشمیه - هاشمیه 41 - نبش چهارراه اول سمت راست - پلاک 72تلفن: 8831008 و 8816957این آدرس وبلاگ شونه : http://kaviangroup.persianblog.ir/اینم هست : http://kaviangroup.com/حتما تشریف بیارید ما که خوشحال میشیم
  • توسط:من او
  • ....یه بار یه بنده خدایی بهم گفت:یه وقت چیزی به این دخترای بد حجاب نگی ها.....پرسیدم چرا؟...منم هم سن اونام...گاهی دلم میخواد یه چیزایی روبهشون یاد آوری کنم.....اون بنده خدا گفت:نه ممکنه دلش بشکنه ...بعدش اون خانوم بد حجاب توبه کنه وگناهش پاک بشه اما تو میمونی با دله شکسته ی اون خانوم......من نمیدونستم چی بگم به اون بنده خدا؟........
  • توسط:من میگم . . .
  • افزایش بازدید وبلاگ شماکاملا رایگانلینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهیدبه صفحه اول وبلاگ خود لینک ندهیدافزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگلwww.ManMigam.com
  • توسط:Mohammad
  • salam web zibayi dari movafagh bashi
  • توسط:محمد
  • سلام دوست عزیز- اگر می خواهید برای سایت و یا وبلاگ خود، مخاطب زیادی داشته باشید.- اگر مدیر فروشگاه اینترنتی هستید و برای فروش محصولات خود به دنبال راه های مختلف می گردید.- اگر با سیستم های کلیکی یا همکاری در فروش کار می کنید و می خواهید درآمد خوبی داشته باشید.و در یک کلام اگر می خواهید دیده شوید…با ما همراه باشید...منتظر شما هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی