بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

دعوت نامه های بیان و حلقه ی وبلاگی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ
بسم الله؛ 
دیروز بیان یک تعداد دعوت نامه ی جدید بهم داد که افرادی رو که تمایل داشته باشم بهشون بدم برای عضویت در بیان و داشتن وبلاگ بر روی این سرویس.
دعوت نامه های قبلی را هم حساب شده به افراد خاصی داده بودم و فقط یک دعوت نامه باقی مانده بود.
امروز به بانو گفتم کاش بشه یه حلقه ی وبلاگی بین این افراد ایجاد کنم که بعد هم بتونم به عنوان نویسندگان کافه جوانی از اونها استفاده کنم و مدیریت کافه جوانی رو بسپارم به اونها. این حلقه ی وبلاگی عملا یک پل ارتباطی میشه بین نویسندگان این وبلاگ ها و میتونه حرکت های جمعی خوبی رو ایجاد کنه برای کار کردن بر روی یک سری موضوعات مختلف.
گرفتاری های کاری عملا نذاشته وقتی بذارم پای کافه جوانی.

نظرات (۲)

سلام
من تعدادی دعوت نامه دارم که برای افرادی که نیاز دارند می تونم ارسال کنم. لطفا به من ایمیل بزنید و تنها موضوع اون رو بیان بنویسید.
سلام
مهندسی صنایع هستم
خواهش میکنم یه دعوتنامه برام بفرستید بسیار منتظرم
برای وب نویسی در این سایت و به اشترام گذاشتن دانستنی هایم با دیگرون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی