بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

دل گرفته

دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ

 

دلم به وسعت دنیا گرفته آقاجان
از این زمانه ، از اینجا گرفته آقاجان
 
بیا ، دوای غم و غصه ها تویی مولا
برای توست که دلها گرفته آقاجان
 
میان خشکیِ این شهر مانده ام عمری
دلم بهانه ی دریا گرفته آقاجان
 
کجا جزیره ی خَضراست ، من نمیدانم
دلم برای همانجا گرفته آقاجان
 
هزار سال نگاه شکسته ی زهرا(س)
برای توست که احیا گرفته آقاجان
 
از آن زمان که نبودم ، دلم به نامت بود
عجیب نیست که حالا گرفته آقاجان !
 
هزار سال گذشته هنوز پنهانی
غریب مانده ام آقا ، خودت که میدانی ...


پی نوشت: شعر از محمد ناصری

نظرات (۶)

  • توسط:ندای انقلاب
  • با عرض سلام:دوست گرامی مطلب مفید شما در وبلاگستان سایت ندای انقلاب انتشار یافت.در صورت درج بنر و لوگو سایت در وبلاگتان ، با به روز رسانی مطلب شما در وبلاگستان سایت قرار می گیرد.http://www.nedayeenghelab.com/پایدار باشید.
    با سلام خدمت شما همکار وبلاگ نویس عزیزاین پیغام را برای شما ارسال کردم تا عرض کنم سوسا وب تولز ( ارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگنویسان ) ابزار رایگان جدید و متفاوت خودش را اضافه کرد...در ضمن با قرار دادن ابزارهای سوسا وب تولز در وبلاگ خود می توانید به صورت اتوماتیک در قرعه کشی بزرگ ما شرکت کنید.جوایز ناقابل این دوره قرعه کشی:1- یک لپ تاپ دل برای یک نفر2- چهار مینی لپ تاپ برای چهار نفر3 - پنجاه فلش مموری 16 گیگ سیلیکن پاور برای 50 نفرزمان قرعه کشی:9 شهریور 1390 مصادف با عید سیعد فطرمنتظر حضور گرمتون هستم با تشکر مدیریت سوسا وب تولزhttp://susawebtools.ir
  • توسط:سیدمحمود
  • سلام دوست عزیزم وبلاگ جالب وزیبایی داری چند تا از مطالب وبلاگت رو خوندم خیلی جالب بودنلطفا اگه وقت کردی به وبلاگ من یه سر بزن قربانت سیدمحمود
  • توسط:سیدمحمود
  • سلام دوست عزیزم وبلاگ جالب وزیبایی داری چند تا از مطالب وبلاگت رو خوندم خیلی جالب بودنلطفا اگه وقت کردی به وبلاگ من یه سر بزن قربانت سیدمحمود
  • توسط:سیدمحمود
  • سلام دوست عزیزم وبلاگ جالب وزیبایی داری چند تا از مطالب وبلاگت رو خوندم خیلی جالب بودنلطفا اگه وقت کردی به وبلاگ من یه سر بزن قربانت سیدمحمود
  • توسط:مسافر
  • آه چه ره است ،‌چه ره است ،‌از دل تو تا دلم ....گر نکنی بر دل من رحمتی وای دلم وای ولم وا دلم...سلامما را هم دعا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی