بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

دو روز از زندگی دانشجویی من....

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۸۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ
سلام از دیروز که دوشنبه بود تا امروز که سه شنبه است و من هم دارم اینجا براتون می نویسم اتفاقات مهمی نیافتاده. دیروز صبح که رفتم دانشگاه ساعت ۹ صبح با معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی جلسه داشتم که اول رفتم پیش ایشون . و چون قبلا باهم صبحت کرده بودیم (درباره سازمان دانشجویان) دیگه گفت نیازی نیست و من هم رفتم سلف دانشگاه و یه ساندویج کالباس خوردم و رفتم سر کلاس مدارمنطقی. ماشالله استادمون اینقدر تو درس دادن تبحر به خرج می ده که دیدم بابا بیخیال. اینطوری نه من نه هیچ کی هیچی نمی فهمه. خودم کتابمون رو باز کردمو شروع کردم به خوندن.

کلاس بعدی هم درس اخلاق داشتیم. یکی از بچه ها کنفرانس داشت. چند تا سوال نوشتیم با بچه دادیم بهش که جواب بده. بنده خدا نمی دونم جواب ها رو از پیش خودش گفت یا استاد بهش کمک کرد نمی دونم ولی خب جواب های خوبی داد.

بعد از کلاس هم بچه ها (پسرها)یکم سر به سرم گذاشتن و خندیدیم.و غروب هم که رفتیم با یکی از بچه ها حرم . از اونجا هم یه راست رفتم بخش ایمنی حرم و ماجرای اون سگی که وارد حرم شده .... رو بفهمم جریان از چه قراره.شب که برگشتم خونه من چون می خواستم اخبار ۲۰:۳۰ رو ببینم و بچه ها نمی گذاشتن با هم دعوامون شد و من رفتم تو اتاقم و یه مجله رو گرفتم باز کردم و بعد هم نمی دونم چطوری شدکه خوابم برد .

صبح  امروز که واسه نماز بلند شدم. گفتم دو ساعتی هم بخوابم و ساعت ۷ بلند شم که برم دانشگاه چون ساعت هشت کلاس داشتم.از شانس ما وقتی بلند شدم دود از سرم بلند شد چون ساعت ۸ صبح بود. و الان بود که کلاس شروع بشه. مشکل این بود که اگه من در عرض ۵ دقیقه هم آماده می شدم. و اگه اتوبوس خط واحد همون موقع تو ایستگاه می بود نیم ساعت بعد می رسیدم دانشگاه. خلاصه سریع آماده شدم و از خونه اومدم بیرون .از شانس خوبم اتوبوس هم همون موقع تو ایستگاه بود و خلاصه راس ساعت ۸:۳۰ رسیدم دانشگاه. ولی شانس ما کلاس برگزار نشده بود.

همین....

بقیه اش باشه واسه بعد...

نظرات (۱)

  • توسط:فریبا بابک
  • سلام!راستش نرسیدم بخونم فعلا عرض سلام و سر فرصت نقد خواهم کرد! شاد باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی