بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

ساده

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۰۷ ب.ظ

سلام، بگذار عبارت های بعدی خودشان بیایند. بگذار اگر قرار شد همین سلام، با حرف حرف ساده اش، شد قرارگاه من و تو بشود .مثل وقت هایی که سکوت، می شود قرار من و تو، ساکت ساکت...

همه چیز در ید قدرت عشق است...

سلام می کنم...شاید دست ام را هم روی سینه نگذاشتم ،فقط گردنم را کج کردم نگاهت کردم.شاید دویدم در آغوشت.شاید گونه ام را گذاشتم روی خاک.شاید چشم هایم بسته بود.شاید زل زدم به چشم هایت.نمی دانم...بگذار همین سلام که دوست داشتنی ترین کلمه ی من به توست بشود قرارگاه ما، حرف حرف ساده اش...

نظرات (۹)

  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامبه آقا سلام ما رو برسونیدمطمئن هستم دلت با ما بود..با شهدا..
    محمد راست میگه!این سوم شخص مفرد کیه؟بسم الله....چه فرقی میکنه دوست من...یکی میتونه باشه دیگه
  • توسط:شازده کوچولو
  • تشییع شهدا بودیمغوغایی بودمن از این ملت عجیب در تعجبمچشم ها همه شاعر بودند.دستها همه قنوت..و پاها..چند ساعت طول کشید تا به معراج برسیمشهدا روی دست مردم چه عزتی داشتند.و این مردم نجیب عاشق شهادت در نگاه شهدا چه زلالی پیدایی!متبرک شدیم.من دوباره .. به او ایمان آوردم.بهت حسودیم شد! دلم گرفت رفتم کوه سنگی مشهد شهدای گمنام
    به نام زیبای او: سلام.و چقدر تنهایی در یک سلام می تواند نهفته باشد؟ خدا می داند.....و چقدر شوق در نگاه آخر موج می زند؟ خدا می داند.....و چقدر اشک به پای او ریخته می شود؟ خدا می داند ......و خدا می داندو خدا می داندو خدا می داندو خدا کافی است.... .
    پست جدید!!!!!
    جان من این سوم شخص مفرد کیست؟بسم الله...سلام...خب حالا ! شاید یکی باشه
  • توسط:الهه شرق
  • خیلی متن قشنگی بودکلا دلنوشته هاتو خیلی با احساس مینویسی و رودربایسی رو میزاری کناراز اینش خیلی خوشم میاد...خیلی قشنگ بود که تمرکز کردی روی کلمه ی سلام.تا حالا به سلام توجه نکرده بودم.....
    سلام .وبلاگ زیبا و مفیدی داری. چند مورد بنظرم رسید : این شعار ساندیس میخورم ...... یعنی چی ؟ مگه هرچی هرکی گفت رو باید قبول کرد و توهین به ملت رو ( از روی تمسخر هم شده ) ادامه داد . تصویر رهبران کمونیست و غیر مسلمان در بین عکس عزیزانمون چه میکنه ؟ فقط بدلیل دوستی اونا (اونم بخاطر مصالح کشورشون ) که تو بغل احمدی نژادن وگرنه اونا کجا او رهبر ما و شهدای گرانقدرمون . بنظر میرسه شما زود جو گیر میشی .صحبتهای اقای خامنه ای رو در این زمینه مثل یه شاگرد دوباره مرور کن .
    سلامسلامسلام...زیبا بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی