بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

سکوت

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

در اتوبوس نشسته ام...نسبتا خلوت است و در ترافیک شهر به آرامی حرکت می کند...در صندلی های بغلی ام سه نفر مشغول به بحث اقتصادی اجتماعی با هم هستند و از همه چیز صحبت می کنند... نیمه ی مدرن ذهنم می گوید وارد بحث شوم با آنها و گفتگو کنم...نیمه سنتی اما میگوید بیخیال باش و خودت را قاطی ماجرا نکن... من هم سکوت کردم و فقط آن سه نفر را تماشا کردم در تمام مسیر راه ...

  • لذتی دارد در این شبهای سرد فاصله ی طولانی میدان فلسطین تا دکتر شریعتی را پیاده راه بروی و از کنار هر ایستگاه صلواتی که می گذری چند لحظه در آنجا توقف کنی....
  • سری جدید دیروز امروز فردا از امشب پخش می شود ساعت ۲۲.۳۰ ... با اجرای دکتر یامین پور...موضوعش ظاهرا بررسی مطالبات جنبش دانشجوییه...حتما ببینین...

نظرات (۷)

  • توسط:مریم
  • چرا آپ نمی کنین؟؟
  • توسط:من او
  • ...سلام..خوبید؟..
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلاماین روزها التماس دعا.گرفتاری از سر و کول آدم که بالا می روددعای اهل دل اگر نباشد ول معطلی....و بازهم التماس دعا
  • توسط:آرون شید
  • سلامخوندمت...آپم
  • توسط:سعیده السادات موسویان
  • سلام.خوبید آقای سلطانی؟کم پیدا شدین؟!!!ما گرفتار شدیم و کم نت میایم شما چرا هروقت میاین دریغ از یک نجوا؟!راستی تو این ایام التماس دعا.خیلی خیلی
  • توسط:مریم
  • ااا من اولین نفرم که براتون پیام میذارم. آخ جونخب شما هم شرکت می کردین و با اطلاعات تون روی همشونو کم می کردین.
  • توسط:من او
  • ...کاش حالا که نیمه ی مدرن ونیمه سنتی هستند..گاهی ازسهرابتون هم بنویسید..راستی درفاصله ی طولانی میدان فلسطین تا دکتر شریعتی" سیلور من" هم پیدامیشه؟دیروز امروز فرداروحتمامیبینم..شنیده بودم مجریش یامین پورنیست..اماخداروشکرمثل اینکه اینطورنبوده..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی