بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

مانا نیستانی باید آزاد شود....

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۵، ۰۹:۴۴ ق.ظ
امروز داشتم مطالب وبلاگ دوستم سکلیک رو می خوندم به یه مطلبی عجیبی برخوردم. درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجلس و حرفی که ایشان درباره مانا نیستانی زده بود. دوست عزیزی که به خاطر یک کاریکاتور کوچک و در حالیکه دم از آزادی بیان می زنیم او را به زندان انداختند. اگر ملت آذری واقعا ... هیچی نمی تونم در مورد آذری ها بگم چون واقعا ارزش اینکه... ندارن.

آقای احمدی نژاد! واقعا از شما توقع نداشتیم اینگونه با این مساله برخورد کنید.

خبرگزاری ایسنا: بخشی از سخنرانی احمدی نژاد در مجلس

احمدی‌نژاد : اجازه می‌خواهم به واسطه‌ی این‌که مردم آذربایجان در برپایی مجلس، مشروطیت و قانونگذاری به سبک امروز نقش بی‌بدیل داشتند، بگویم آذربایجان و مردم آن پرچم برافراشته‌ی ایمان، غیرت و شجاعت ملت ایران بوده و هستند. جسارت یک فرد جاهل یا وابسته نمی‌تواند به این عظمت خدشه‌ای وارد کند، تاریخ معاصر به طور مکرر خباثت دشمنان و در مقابل، بیداری مردم را ثبت کرده است.

وی تأکید کرد: مردم ما بدانند دشمنان شکست‌خورده می‌خواهند با فتنه‌گری صف بهم پیوسته‌ی ملت را جدا کنند. امروز ملت ما عزیز و پیروز است. ملت ما امروز قدرت واقعی و مؤثر در جهان است. می‌خواهند با توطئه برای عناصر زبون و بی‌آبروی خودشان در داخل کشور میدان عمل ایجاد و پیروزی ملت را به شکست تبدیل کنند.

----

در هر حال سکلیک یه اعتراضیه اینترنتی تهیه کرده از شما خواهش می کنم برای آزادی مانا و مهرداد عزیز در این اعتراضیه ، اعتراض خودتون رو نشون بدهید . لینکش اینه :

http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=b4dc9d44-d1dd-45fb-b1db-3aafcebeeab0

به هر حال امیدوارم به زودی مانا و مهرداد از زندان آزاد شوند و بتوانیم یک جشن اینترنتی برای آزادی این عزیزان برگزار کنیم .

راستی دوستان می دونستید امروز روز تولد مانا بود. مانا امروز تولدش رو باید توی زندان جشن بگیره.

به وبلاگ مانا تنها نیست هم سری بزنید. می تونید جزئیات این جریان رو اونجا بخونید.

 

نظرات (۳)

سلاماینقدر ناراحت نباشید. ان شاالله مانا هم با سرافرازی واثبات بی گناهی ازاد می شه
  • توسط:سکلیک
  • آقا این بلاگفا هم که دقیقه به دقیقه سکته می زنه!خدا می دونه این دوستان ترکمان(تابش اینا و قوم و خویششان) تا کی می خوان این ماجرا رو کش بدن!
    1- اول !2-منتظرم تا زود تر خبر آزادی مانا رو بشنوم3- میخوام آرزوی موفقیت برات کنم ( که میکنم) ولی به یاد حرف استادت می افتم ........127........10..4-بابا فعال - بابا کاردرست - ای نویسنده -ای حامی - ای بلاگر ای .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی