بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

مرد خدا!

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰۸:۲۵ ب.ظ

بسم الله...

مهرماه ۸۵بود که قصد داشتیم به مناسبت شهادت امام علی(ع) در دانشگاه جلسه و نشستی برگزار کنیم با عنوان بررسی ناگفته های زندگانی امام علی(ع)... برای انتخاب سخنران و مهمان جلسه هم سری به اداره ی فرهنگی حرم مطهر زدیم تا با آنها هماهنگ کنیم و فرد مناسبی را به ما پیشنهاد دهند... در اداره ی فرهنگی حرم با روحانی خوش سیمایی آشنا شدم که برای سخنرانی دعوت شده بود به حرم... با ایشان هم مشورت کردیم در مورد موضوع برنامه ی مان... در  مسیر برگشت بهنام که بر خلاف روحیاتش به شدت جذب سیمای آن روحانی شده بود با هیجان میگفت دیدی عین لامپ مهتابی چه نورانی بود اون حاج آقا!

اتفاقات به گونه ای رقم خورد و همان روحانی خوش سیما را به برنامه ی مان دعوت کردیم و همانگونه که از او خواسته بودم تا در مورد ناگفته های زندگانی امام علی(ع) برایمان سخن بگوید ایشان هم رسما روی همه ی ما را کم کرد و آنقدر از ناگفته ها گفت و گفت که ما که کلی ادعایمان می شد قدرت هضم حرفهایشان را نداشتیم...حرف هایی در آن جلسه مطرح شد که هنوز که هنوز است وقتی بخواهم در مورد مولا امیر المومنین با کسی صحبت کنم به آنها استناد می کنم که هم مجددا روی خودم کم شود و هم نفر مقابلم از آن همه عظمت مولا!

گذشت و گذشت و گاهی آن روحانی خوش سیما را در صفحه ی تلویزیون می دیدم و با افتخار  و لذت صحبت هایش را دنبال می کردم ...

مدت ها هم در برنامه ی سمت خدا برنامه ی ثابت هفتگی اجرا می کرد و اهل خانه و دوستان را به دنبال کردن صحبت های ایشان تشویق می کردم...

امروز خبری شنیدم که هنوز که هنوز است نتوانستم آن را هضم کنم... هنوز در شوک هستم...

شوک شنیدن خبر فوت آیت الله مهندسی...آن روحانی خوش سیما...آن مرد خدا!

 

نظرات (۵)

سلامبا مطالب "امام خمــــــــــــــینی در کلام مرحوم آیت الله بهجت"به روزم نظر یادتون نرهالتماس دعا
  • توسط:میلو
  • مرگ نزدیک و دور خیلی باید مواظب باشیم ...
  • توسط:من او
  • ....سلامدیروزمنم به شدت متاثرشدم ازشنیدنه این خبر..اصلاباورم نمیشد....حالا یکشنبه هاجای خالی مردخدادر برنامه ی سمت خدا حس خواهدشد....جز5بامنروحشون شاد....التماس دعا
  • توسط:ارمیا
  • تسلیت به پیشگاه مقدس امام عصر روحی فداه و به تمام عاشقان و دوستداراننماز امشب رو حتما می خونیم و دو جزء قرآن رو هم به من بدید.
  • توسط:مسافر
  • سلامبنده هم دیشب زیر نویس خبر رو دیدم برام قابل هضم نبود هر چند شناخت زیادی نداشتم ولی خب باعث فکر زیادی شدبرنامه ی سمت خدا یکی از یار هایش را از دست داد ....یا علی ما را هم دعا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی