بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

نوشتن در بلاگ دات آی آر

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۰ ب.ظ

بسم الله...

معمولا نوشتن اولین پست در یک زمانی که یک وبلاگ جدید راه اندازی کرده ای سخت است و نمی دانی چه بنویسی... خوشبختانه دعوت نامه ای از سوی یکی از دوستان ارسال شد و توانستم در این سایت وبلاگی برای خودم داشته باشم و در آن قصد دارم راجع به مسائلی که به آنها علاقه مندم بنویسم. در مدت ۱۰سال سابقه وبلاگ نویسی تجربیات مفیدی کسب کرده ام و قصد دارم ادامه ی وبلاگ نویسی ام را در اینجا دنبال کنم. ظاهرا سرویس بلاگ بیان به زودی امکان انتقال وبلاگ از سایر سیستم ها را اضافه خواهد کرد که در این صورت با افتخار وبلاگ وب نوشته های یک مینی روزنامه نگار را که از ۱۳۸۴ در آن می نویسم به اینجا منتقل می کنم. در حال حاضر منتظر تایید ثبت این وبلاگ توسط مدیران هستم.

نظرات (۱)

سلام به وب نوشت عزیز
تبریگ میگم بهت.یادمه مدتی بود که دوس داشتی اینجا بنویسی.

منتظر پست های زیبات هستم.
پاسخ:
ممنون بانوی من :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی