بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

یه روز از زندگی دانشجویی من.....

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ
سلام

دیشب وقتی از دانشگاه رفتم خونه خیلی حالم بد بود. فشارم حسابی افتاده بود پایین و حالت تهوع داشتم و تمام بدنم بی حس بودو از طرفی قلبم هم تیر می کشید. رفتم خونه و افتادم کف حال. همین طوری مثل مرده ها افتاده بودم وسط اتاق و رفیقام هم که عین خیالشون نبود و نشسته بودن و شب های برره رو نگاه می کردن. چند دقیقه ای تو همین حال بودم که یکی از دوستام که توی واحد روبرویی ما زندگی میکنه اومد دنبالم که بیا کارت دارم. رفتم پیشش گفت یه پروژه دارم می خوام واسم با پاورپوینت بصورت اسلاید درش بیاری. گفتم باشه. شانس آوردم مطالبش تایپ شده بود وگرنه باید می نشستم ۲۳ صفحه رو از اول دوباره تایپ می کردم.

 

شروع کردم کارشو انجام بدم که  خونواده از شهرستان تماس گرفتن . باهاشون که صحبت کردم حسابی سرحال اومدم. بعد رفتم کار رفیقم رو انجام بدم که دیدم ۸-۷ تا لیمو شیرین آورده تا با هم بخوریم.

کارشو که انجام دادم دیدم ساعت ۱ نصفه شبه . رفتم خونه دیدم بچه ها همه خوابیدن و برای من هم شام نگه نداشتن .

هیچی گرسنه خوابیدم .

صبح رفتم دانشگاه. کلاسASP داشتیم. استادمون خیلی بچه باحالیه. آقای ایازده پور. یکی ازبچه ها یه سوالی کرد که : استاد ببخشید اگه بجای این عبارت، صفر بذاریم چی میشه. استاده گفت هیچی نمیشه .

یه دفعه استاده گفت : من آرزو به دل موندم که شما یه سوال درست و حسابی از من بپرسین که حداقل به معلومات من هم یه چیزی اضافه بشه. خلاصه این کلاس هم گذشت و رفتیم واسه نهار. ژتون بقیه روزها رو داشتم ولی مال امروز رو نگرفته بودم مجبور شدم ساندویچ بخورم. بعد از نهارهم رفتم سراغ مسئول امور دانشجویی که واسه اردو مجوز بگیرم. یه ذره اذیت کرد ولی خب تونستم راضیش کنم. بعد هم که رفتم کلاس برنامه نویسی C. بعد کلاس هم که دربه در دنبال جزوه مدار منطقی.

خلاصه امروز هم اینطوری گذشت.

اینا رو تعریف کردم چون حرف دیگه ای نداشتم.....

 

نظرات (۲)

  • توسط:مینی ژورنالیست
  • ببین این چه طرز لینک دادن بچه!این پیوندها که نوشتی چیه آخه آدم هم به گوگل لینک می ده!حالا گوگل خوبه!آدم عاقلبه بلاگفا لینک می ده؟
  • توسط:مینی ژورنالیست
  • بابا ممد یه سبکی بنویس که خواننده ها تو ترغیب کنه به دنبال کردن همیشگی مطالبت! حالا نه اینکه خودم خیلی با حال می نویسم.آقا از ما گفتن بود.قسمت از گوشه و کنار منو حتما ببین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی