بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

پلک

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

شنیدن یک نوای ساده مرا یاد تو می اندازد.

پلک می زنم،خروس خوان صبح است. صدای زوزه دری که بیرون از خانه،باز شده و بسته می شود.این یعنی امروز ،چونان روزهای دیگر ،عزیزترین من در می گشاید، می خندد و در آغوش می کشد.

در آغوش کشیدن ،برای من ، یک حالت نیست. تو، خیلی مهربانی،در آغوش کشیدن،برای من ، یک عمر زندگی است.

من،همه روزهایم را در آغوش تو، پرنده شده ام، پریده ام، سنگ خورده ام.بالم را تو بوسیده ای ،زخم خورده ام. تو، رویش قطره ای از آب گوارای حوض صحن پنجره ی فولاد چکانده ای و در چشم بر هم زدنی...

همیشه تا من آمده ام پلک بزنم،تو، همه چیز را زودتر از من دیده ای و کارها را درست کرده ای.

تو دوست نداری من هی بخواهم و غر بزنم.دوست نداری  کم کم ،موجودیت خودم را در مقابل تو، تامین رفاه و آسایش شخصی و خانوادگی ام ببینم؛نه؟میدانم دوست نداری....

رسالت من، دیدن  لبخند توست وقتی داری پرکشیدن من را به آسمان،ذوق می کنی.وظیفه من این است که بنشینم روی پایت و از دست ات، دانه به دل بگیرم.چون تو مهربانی و برایت غم است اگر این قدر مهربان بودنت را نبینم.

 

پی نوشت:

  • شازده ی عزیز، استاد ما! یکم واسم دعا کن لطفا! راستی آقا سلام رسوندن ویژه خدمت شما! گفتن سری بعد باهم بیاین
  • پریشب زنگ زدم به مامان،دیدم جایی مهمونی هستن...گفت یه خبر خوب دارم برات، عدالت اومده، واقعا خوشحال شدم..آخرین باری که عدالت رو دیدم، فکر میکنم ۶.۷ساله بودم....بعد از ۱۶.۱۷سال ازش باخبر شدم و تلفنی باهاش صحبت کردم...قول داد هفته ی دیگه شهرستان حتما برم ببینمش...

نظرات (۸)

  • توسط:maryam.2011
  • سلام.خوبین؟اول که متنو خوندم گفتم ، بابا ایول چه خوشگل می نویسین، حتی قشنگتر از نشریهاما بعدا خودتون لو دادین از کتاب ارمیا بود راستی یه سوال مگه شما ننوشتین:"دل نوشت" ،‌به نظر من دل نوشت یعنی حرف دلتون ؛ منظورم اینکه نوشته ای که خودتون بنویسین . که البته برا تارنگار شما موضوعش فقط حرف دل تونو.
  • توسط:الهه شرق
  • http://cad.ece.ut.ac.ir/~shojai//Poems/negahi.htmیه شعر قشنگه...
  • توسط:الهه شرق
  • سلامخوبین؟اولا ناگفته نماند که حرم آقا سبزقبا برادر امام رضا توی شهر دزفولهو خدا سایه ی امن توسل به این خانواده رو از سر ما کم نکنه...
  • توسط:حسرتMR
  • سلاماول: خوش به حال هر دو نفرتون یکی که تو شهر ما پیش خورشید هشتمه و اون یکی دیگه (شازده) پیش خواهر گرامی امام رضا!فکر کنم فقط من مونده بودم که به جمعتون اضافه بشممنم پیش شاهچراغ برادر امام رضایم!به نظرتون نفر بعدی از کجا می تونه باشه؟!آپم
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامخوب می بینیم که گعده می گذارید و ما رو هم دعوت نمی کنید و موضوع بحثتون هم که اصلا به من ربطی نداره!!هر چند .. هر چه از دوست رسد نیکوست .خیلی خوشحال شدم که مرا یاد کردید . گفتم چرا این روزها چپ و راست از سوی حرم صدایم می کنند. !رفته بودم حرم امام زاده صالح و روبروی آقا نشستم و حرف زدیم . بعد هم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها .. من عاشق این خانواده هستم. چه بخواهند چه نخواهند. عاشقی که دست خود آدم نیست. هست؟!....در ضمن ما حالا حالا ها باید از محضر علمایی مثل شما درس بگیریم....استاد هم بیشتر برازنده شماست که همنشین خورشیدید تا ما که حوالی آخرین قمر کهکشانی زندگی می کنیم و خورشید را کم زیارت می کنیم....دلم برای آقا تنگ شده.حرف دارم .کاش بطلبد ما را.... نوشته عجیبی بود. غر زدن را هستم. این که لب از لب نباید باز کرد.این را بهتر می پسندند.
  • توسط:حسرتMR
  • سلام وب نوشت.راستشو بگو.... شازده کیه؟؟ ها؟!استاد چیکارته که سلام ویژه می رسه خدمتشون؟راستی.... مگه من فضولم؟!دلنوشت زیبایی بود.....«رسالت من، دیدن لبخند توست وقتی داری پرکشیدن من را به آسمان،ذوق می کنی » خدا یار و یاور همه مونبسم الله...سلام... شازده استاد ماست....البته هم دیگه رو فقط با همین دو اسم می شناسیم و نه بیشتر...اما ایشون حق استادی به گردن من دارن...
    سلامآپ جدید دارم.واسمون 2آ کن! امتحانامون خیــــــــــــــــلی سخــــــــــــــته!!!!!!!
  • توسط:s2z(سعید)
  • سلام ایشششششششش عجب وبلاگی داری اما به خوبی سایت من نمیشه اگه اومدی که حتما بیا اول همه تو نظر سنجی شرکت کن بعد نظر یادت نره بعدم اگه از سایت ما خوشت اومد ما رو حمایت کن حتما تو نظر سنجی شرکت کن بای تا های

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی