بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

چیکار کنم؟

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۳۷ ب.ظ

این روزا با دوتا دسته آدم طرفم... برای یک دسته صحبت میکنم از علت عزاداری برای ارباب و اینکه ما غمگین نیستیم و نشاط و امید میده به ما این عزاداری...

با یک عده هم صحبت میکنم که هر چیزی آداب داره. نباید به اسم عزاداری هر بدعتی رو وارد دین کنی و ایناست آبروی دین و عزاداری رو میبره...

از طرف گروه اول خیلی محترمانه محکومیم به کهنه پرستی و خرافات.... از طرف گروه دوم محکومیم به چوب لای چرخ دستگاه امام حسین گذاشتن...


چقدر سخته با اینا حرف زدن... چقدر دنیای آدما و فکراشون متفاوته...

گاهی خسته میشم...

میگم خودش گفته قد تبین الرشد من الغی...

چیکار کنم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی