بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

کار شبانه روزی

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بسم الله؛

این روزا کار کردن روی پروژه ی نرم افزار تحت وب رزرواسیون بلیط هواپیما و تورهای گردشگری و هتل تقریبا تمام وقتمو گرفته و شب و روز روی این نرم افزار کار می کنم. شنیدم شرکت دیگه ای که نرم افزار مشابه ای رو توی تهران پیاده سازی کرده وقتی شنیده توی مشهد نرم افزار جدیدی داره پیاده سازی میشه گفته هیچ وقت اونا نمی تونن همچین نرم افزاری رو پیاده سازی کنن و نمی تونن رقیبی برای ما بشن...فعلا نسخه ی آزمایشی این نرم افزار که در اختیار شرکت جم سیر قرار گرفته تونسته توی بازار آژانس های مسافرتی مشهد صدایی بپا کنه و مشتری های خوبی براش دارن پیدا میشن...بخش رزرواسیون بلیط هواپیما که مراحل آخرشو داره طی میکنه و رزرواسیون هتل رو هم پشت سرش دارم شروع میکنم...

امروز جمعه است و به اتفاق بانو اومدیم شرکت که تا شب من روی پروژه هام کار کنم و ایشون هم درس بخونن...معین هم همراهمون اومده با یه پلاستیک خیلی بزرگ اسباب بازی ! و مشغول ماشین بازیه واسه خودش...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی