بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

کشکول

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ

راستش هرکس چیزی داده است؛مثلا یکی شال بافته بود.بدهم یکی از این خادم های صحن که مجبورند شب ها توی سرما بایستند و راهنمایی کنند.

یکی شان مقداری پول داده بریزم توی ضریح. یکی شان ، نامه مهر و موم کرده فقط خودت بخوانی...

یکی هم گفت: تا رسیدی یادت بماند بخواهی من هم برسم. آن وقت من هم رسیدم می خواهم تو باز برسی.

من توی جیبم پر التماس دعاست...جیب ام را خالی خالی میکنم...وقتی دارم بر میگردم می دانم مثل همیشه پر از هدیه اش می کنی...

میدانم...

 

  • به جای همه ی دوستان دعا می کنم و نائب الزیاره هستم...مخصوصا شازده کوچولو و من ِ او و الهه مشرق زمین و تاریخ مصرف و عمو توحید و آرون شید و صمد نوروزیان و هرکدوم دیگه از دوستان ....

نظرات (۱۳)

  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامرفقای خوبی دارید..می دانستید؟بنر خوبی شده..ولی بیوتنش معلوم نیست.معلوم تر بشود بهتر است...!حالا کو تا آن موقع..
  • توسط:من او
  • پس شما هم ذکر البلاﺀللولاﺀ میخوانید این روزها....بسم الله...اینو که گفتین شروع کردم به خوندن دوباره ی بیوتن...البته اول همونجای شب قدر و البلاء للولاء رو خوندم ...سر صبح توی اتوبوس
  • توسط:من او
  • سلام...خوبید؟....دنیاتون آرومه؟....upنمیکنید..مامنتظریما......بسم الله...شکر ممنون که احوالمو میپرسین...این روزا خوبه...آرومه...اما حس ارمیای بیوتن رو دارم این روزا
  • توسط:آرون شید
  • منم مشهدمیخوام برم...واسه من و دوستم هم دعا کن!(منظورم الاهه نیست...یه دوست دیگه!)دعا میکنم انشالله دوباره بیاین و حاجاتتونو بخواین...البته هردفعه میرم حرم براتون دعا میکنم...شمام بیاین و برای من دعا کنین
  • توسط:مهدی کوچولو
  • کودک درونت را همچون کبوتران سپید، رهایی ببخش.‏بگذار قدری در حال و هوای کودکی به پرواز درآیی.‏به یمن تولد کودک شیرین خانواده، داداش کوچولوی من! وبلاگ اختصاصی مهدی ‏ساخته شده و از فردا، ساعت 23:30 آغاز به کار خواهد کرد؛ تا کودکی و کودک ‏بودن را در محیط مجازی نت بیانگر باشد.‏قدری به کودکی برگشتن گاهی ضرر ندارد.‏پس سری به کلبه کودکانه مهدی بزن!‏آدرس: ‏www.mahdi-mousavian.blogfa.comبا تشکر!‏خواهر مهدی: سعیده السادات موسویانبسم الله...به به به به سلامتی تبریک میگم...شیرینی ما یادتون نره
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلاماول این که دلم خیلی برای حرم تنگ شده....دوم این که ..نصف حرفهای استاد را نگفتم.استاد مطمئن بود با این دانش به جایی نمی رسیمبرای منی که دوباره فضای فلسفه را در دانشگاه مرور می کنمکمی قابل فهم بودو غم انگیز.
  • توسط:گلبرگ
  • سلام ، مثل سنجد شدم یه دفعه میام...تازه فهمیدم شما اندازه داداش کوچیکمی ... ولی خیلی پر باری و خیلی اهل مطالعه یی ... واقعا آفرین. فیلم جعبه موسیقی و فیلم اتاق ماروین (اگه اشتباه نکنم) از فیلم های مود علاقه ی من هستن (نمی دونم چرا گفتم ). به همه توصیه می کنم ببینن خوششون میاد . راستی وبلاگتون یه ذره انگار شلوغ پلوغ شده البته ببخشیدها... براتون آرزوی موفقیت می کنم .
  • توسط:شازده کوچولو
  • سلامدیشب یکی از رفقا زنگ زد خداحافظی رفت نجف..........گفتم :سوغاتی یادت نرهشما هم ان شاالله یادت نرفته باشه...........
  • توسط:سعیده السادات موسویان
  • سلام.ممنون که یادمان بودید
  • توسط:میلو
  • سلام وب نوشت جان واست آرزوی سلامتی و شادی دارم و امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی بسم الله...سلام میلوجان....منم براتون آرزوی سلامتی و شادی و آرامش دارم خیلی زیاد
  • توسط:حسرتMR
  • سلاماز من و دوستانم، که همگی شان دوست دارند یک بار دیگر گوشه ی چشم به ضریح مطهر او بیاندازند، حسرت دلهای شکسته را ببرید ..... اگر لایقیم ..... .در پناه حق!
  • توسط:من او
  • اگر جیبتون جای خالی داشت دل من هم امشب روانه ی گنبد طلا کنید...که به شدت محتاجم به مرهم بودنش...ممنون که نائب الزیاره هستید از طرف همه ی ما...وقت برگشت به جای جیب دستتون پرباشد به حق خودش..التماس دعا
    سلام خوبی؟عجب وبلاگی داری به منم سر بزنراستی اگه تبادل لینک میکنی منو با عنوان ششهر سرگرمی و دانلود لینک کن بعدش لینکت رو برام بفرست راستی به کاربرای فعال هم وی پی ان رایگان میدما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی