بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

Title-less

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

الان که دارم این مطلب رو می نویسم. حسابی مغزم هنگ کرده . امشب یه سری جریاناتی پیش اومده که موندم دنیا چرا اینطوریه. خیلی عجیبه . هیچ چیزی ندارم بگم... فقط می خوام فکر کنم ... فکر کنم ببینم چرا ... هیچی شاید بگیرم بخوابم و بذارم با خوابیدن همه چی از سرم بره بیرون .شاید هم شروع کنم به نوشتن یه چیزی شاید همه جریانات امشب رو فراموش کنم... فعلا هیچی ندارم بگم...

نظرات (۴)

سلامای کاش در مورد مسئله هم می نوشتید ،لااقل برای بچه فضول ها. که اگه شما خوابتون نبرد ،ما بخوابیم
کاش حداقل می نوشتید اتفاقش خوب بود یا بد.
به نظر من در این مواقع نوشتن از هر کاری بهتر است .
  • توسط:سکلیک
  • مساله مهمی نیست! یه کم بخوابی حل میشه! البته امبدوارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی