بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

بی خوابی های یک ذهن سرگشته

کانال تلگرام @khablog

اعتراف

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ

بسم الله؛
خدایا من بسوى تو اشتیاق دارم و به پروردگارى توگواهى دهم 
اقـرار دارم بـه ایـنـکه تو پروردگار منى و بسوى تو است بازگشت من آغاز کردىوجود مرا به رحمت خود پیش از آنکه باشم چیز قابل ذکرى و مرا از خاک آفریدى آنگاه در میان صلبها جایم دادى و ایمنم ساختى .ایـن نـیـز بـه مـن مـهـر ورزیدى بوسیله رفتار نیکویت و نعمتهاى شایانت که پدید آوردى خلقتم را از منى ریخته شده و جایم دادى در سه پرده تاریکى (مشیمه و رحم و شکم ) میان گوشت وخون و پوست.
گـواهـم نـسـاخـتـى در خـلقتم و واگذار نکردى به من چیزى از کار خودم راسپس بیرونم آوردى بدانچه در عـلمـت گـذشـتـه بـود از هـدایـتـم بـسـوى دنـیـا خـلقـتـى تـمـام ودرسـت و در حال طفولیت و خردسالى در گـهـواره مـحـافـظـتـم کـردى و روزیـم دادى از غـذاهـا شـیـرى گـوارا ودل پرستاران را من مهربان کردى و عهده دار پرستاریم کردى مادران مهربان را و از آسیب جنیان نـگـهـداریـم کـردى و از زیـادى و نقصان سالمم داشتى پس برترى تو اى مهربان و اى بخشاینده تا آنگاه که لب به سخن گشودم و تمام کردى بر من نعمتهاى شایانت را و پرورشم دادى هـرسـاله زیـادتـر از سـال پـیـش تـا آنـگـاه کـه خـلقـتـم کامل شد و تاب وتوانم به حد اعتدال رسید .واجب کردى بـر مـن حـجـت خود را بدین ترتیب که معرفت خود را به من الهام فرمودى وبوسیله عجایب حکمتت به هراسم انداختى و بیدارم کردى بدانچه آفریدى در آسمان و زمینت از پدیده هاى آفرینشت.
مـرا بـه ایـمـان هـدایـت کـرد پـیـش از آنـکـه بشناسم طریقه سپاسگزارى نعمتش را. اى که خواندمش در حـال بـیمارى و او شفایم داد و در برهنگى و او مرا پوشاند و در گرسنگى واو سیرم کرد و در تشنگى و او سـیـرابـم کـرد و در خـوارى و او عـزتـم بخشید و در نادانى و او معرفتم بخشید و در تنهایى و او فزونى جمعیت به من داد و در دورى از وطـن و او بـازم گـردانـد و در نـدارى و او دارایـم کـرد و درکـمک خواهى و او یاریم داد و اما من اى معبودم کسى هستم که به گناهانم اعتراف دارم پس آنهارا بیامرز و این منم که بد کردم این منم که خطا کردم این منم که غفلت ورزیدم این منم که فراموش کردم این منم کـه (بـه کـاربـد) تـعمّد کردم این منم که وعده دادم واین منم که خلف وعده کردم این منم که پیمان شکنى کردم این منم که به بدى اقرارکردم ایـن مـنـم کـه بـه نـعـمـت تـو بـر خـود و در پـیـش خـود اعـتراف دارم و باگناهانم بسویت بازگشته ام پس آنها را بیامرز. 
بخشی از دعای عرفه

  • پی نوشت: عرفه که میرسه دیگه آدم آماده میشه واسه محرم...محرم که میرسه هیچ چیزی مثل دعای عرفه نمی چسبه به آدم...اینکه بشینی یه گوشه...عرفه بخونی و حال و هوای بی وتنی رو تجربه کنی...


نظرات (۱۱)

سلام
نگفته بودین این وبلاگ رو هم دارین !
برعکس من شما خیلی سرتون شلوغ شده خیلی خوبه :)
موفق و شاد و پر انرژی باشید انشاءالله
یه کم هم از لینوکس بنویس خو!
سلام، خیلی وقته وبلاگ قشنگتونو به روز رسانی نمیکنیین
سلام، خیلی وقته وبلاگ قشنگتونو آپدیت نمیکنین
  • شازده کوچولو
  • سلام
    چشم
    دعا گو هستیم
    خدا قوت
    موفق و پیروز
  • شازده کوچولو
  • سلام
    کجایی برادر
    فضای مجازی را دریاب
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام استاد...
    توی فضای مجازی هستیم اما نوشتن سعادتی میخواهد که فعلا نصیب ما نشده.دلم عجیب برای نوشتن تنگ شده. در دعاهایتان ما رو هم یاد کنین...انشالله برنامه خوبی دارم که خدا بخواد شروع کنم دوباره.استاد هر از گاهی به ما سر بزنین...من اغلب میام یادداشتهاتونو میخونم بی سر و صدا
    باسلام من امیر هستم مدیر این وبلاگ اگر قالب نیاز دارید برای سیستم بیان طراحی می کنم

    سلام خدمت شما وبلاگ‌نویس عزیز
    من یه وبلاگ درست کردم برای تبریک روز تولد وبلاگ‌نویس‌ها.
    خوب هدفم اینه که وبلاگ‌نویس‌های ایرانی بیشتر با هم در ارتباط باشن.
    اگه از کارم خوشت اومد یه سری به وبلاگم بزن و وبلاگت رو تو لیست وبلاگ‌ها ثبت کن.
    با تشکر از اینکه وقت گذاشتی و این نظر رو خوندی
    خداحافظ
  • شازده کوچولو
  • سلام

    دعای عرفه دعای عجیب و غریبی است

    خاص امامی مثل ابا عبدالله

    خاص کسی که حرفش با عملش می خواند

    خاصی امامی که ..حیران اوست

    یاراحم العبرات

     

     

     

    سلام.حالتون خوبه؟بانوخوبن؟

    به سلامتی رفتین خونه خودتون؟

    زندگی زیریک سقف روبه راه انشالله؟ :)

     

    سلام ویژه خدمت امام رضا (ع) وبانو برسونید

     

    التماس دعا

     

    پاسخ:
    بسم الله؛
    سلام...ممنون...خوبیم شکر...بانو هم خوبن...شما و حاج آقاتون خوبین؟خوش میگذره؟
    بله به سلامتی رفتیم...چهل روزی میشه...زندگی بالا پایین زیاد داره...میسازیم با سختی هاش به امید روزهای خوب با توکل بر خدا
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی